WELCOME HERE

WELCOME,JOM LepaQ ngan amber..kiter pakat2 share suka duka bersamer2x..... ..... WELCOME,JOM LepaQ ngan amber..kiter pakat2 share suka duka bersamer2x.....

Monday, December 26, 2011

..stdy week..kenangan

hai diari..
sudah sekian lama has tidak coretkan nukilan di dalam diary ini ,hari ini has hendak coretkan kenangan tentang study week.

sekarang has tengah study week sebelum final exam,so nama pun study week ,maka bermulalah cuti selama seminggu untuk rehat dan mengulangkaji pelajaran dan juga tidak terlepas dengan aktiviti menonton movie dalam minggu tersebut.seperti biasa setiap hari waktu bangun pagi akan berubah kepada pukul 10, pkul 11 dan kadang-kadang pukul 12 dan waktu tidur malam pula akan berganjak kepada waktu pagi..tidak kira masa.Faktor perubahan ini bukan disebabkan mentelaah buku sahaja,juga disebabkan habit mentelaah movie.

"itulah dunia study week aku di sinie". tidak sama dengan dunia study week aku di matriculation, dan sebenarnya aku rindu akan kenangan aku di matrik tersebut.setiap hari aku akan lepak bersama law dan rakan sekelas di library.kadang- kala kami tidak segan tidur di library untuk rehatkan minda seketika semasa mengtelaah.Petangnya pula ,kami akan sama-sama turun ke padang beriadah.malam pulak,kitaorg akan lepak di kelas dan maka sesi cikgu sambilan tetap ada mengajar kami yang tidak faham.Sangat best dan sangat kelakar bila difikirkan balik...

Kini semuanya kenangan,aku gembira bersama mereka semua .thanks kekawan ..kamu semua rakan yang baek..:).. love u all ..



No comments:

Post a Comment