WELCOME HERE

WELCOME,JOM LepaQ ngan amber..kiter pakat2 share suka duka bersamer2x..... ..... WELCOME,JOM LepaQ ngan amber..kiter pakat2 share suka duka bersamer2x.....

Friday, September 16, 2011

Aku rindu Kamu ..





Setiap kali hujung minggu,has sentiasa nampak kekawan has dikunjungi family mereka,mereka berborak bersama,keluar outing bersama,saling bertukar khabar..tpi ,has pula
..tiada yang datang menziarah ..hanya memerap sendirian di bilik..bertemankan laptop ,keroppi ,mrs.coco,n mr.bear..itu sahaja peneman has dibilik .kadang2 kalau terlalu bosan has akan keluar ke tempat2x mall...mencari barang untuk keperluan ,maklumlah ,has tidak seperti kekwan yang laen ..family datang menziarah ..membawa semua keperluan harian anak mereka tanpa memberi beban kepada anak mereka untuk berdikari sendiri..




Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya
Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku

Terasa sungguh

Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

kadang2 has terfikir,kan best kalau family has datang melawat ,berkongsi masalah bersama2x,..emmm..itu semua hanyalah angan2x sahaja ,..mustahil untuk mimpi itu menjadi nyata ...(mak ,ayh)=takper..has faham keadaan kta...has harap seadanya has di perantauan ini sentiasa mendapat rahmat dan berkat dri mu ...i love my family very much ..

mak dan abah ...andai dapat baca isi hati has ,has ingin katakan disini bahawa tak perlulah risau akan diri has..has punyai seorang teman yang sentiasa berkongsi masalah ,suka dan duka dan menjadi teman penasihat kepada has..has bersyukur kerna dapat mengenali dia..moga mak dan ayh dapat mengenali dia suatu hari nanti..:)

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh


No comments:

Post a Comment